Poem Hunter
Poems
Political Scream, Slot Machine
LN ( / )

Political Scream, Slot Machine

Poem By Lex Newman

War on terror, terrified civilians
Republican radicals running rampant
Good old Fred Phelps with his picket line riot
God Hates America! God Hates Fags!
Better not go down to that corner where he stands
Big famous sports cards lying about steroids
Proof that no one is above the law, right? Wrong.
Black sludge in our bays poison sludge in our veins
Pollution in rivers, in the air
The planet a big reflection heating up boiling up
Going dry species dying off
It's the next generation's problem, they're screwed
And we're gonna pile them with all this shit
Teenage drug dealing-so what?
We've got worse things to worry about
School shooting Columbine and V-Tech all over again
Crazy drivers hit-and-run shit-and-ruin
Big cars Hummers guzzlers ethanol Cuba gas prices going up up
The American dollar going down down
Hey, Hillary, what are you
Dem or GOP, controversial women's man
Obama boy, good going, man
Just like Jesse or MLK
But it ain't no change in the government century
More doors shut to the public, good sir
More secrets and hiding and covering up
Stupid politicians argue thru the night
Pointing out facts from the air and out their asses
The nation's a mess
We're no longer trusted by Middle East Asia Russia South America or Europe
We've got homeless at home down south and all
And crime galore 'cross the nation we cant stop it now
Chaos in the White House with a monkey for a brain
Religion wars in army graveyards shouldn't be fought where they're laid to rest
Wicca? -Never heard of it, Witchcraft- it's no religion- evil, cross it off
But gay marriage still ain't legalized, boys
We're doing fine so far
'Course, there's more to run on
Holiday celebrations screaming
Spend! Spend! Spend!
Just another marketing scam to get your gold and steal your soul
Health care bullshit hell in a hand basket now
Hospitals aint nothing
Cant find shit, not even enough doctors any more
Old pal Medicaid
Government's own slot machine
Pull the lever, good or bad, it's what you get
Let's go to the real Sin City, our buddy Capitol Hill
Try the casinos for a price
Won for keeps- ain't that nice!
Just lost every penny can't get back?
Too bad, go back to Start
Oh, wait, there isn't any such thing!
It's dropped off the map!

User Rating: 5 / 5 ( 0 votes ) 1

Comments (1)

DAMN. In a good way, at least someone sees things the same as I. lol your awesome.


Comments